divendres, 25 de juny del 2010

L'estada a Planoles!

Marcel: Ens ho estem passant molt bé en aquestes colònies, fem moltes activitats. L'activitat que hem fet avui ha sigut veure una pel·licula, Ice Age 2 (el deshielo) ha estat molt divertida, despres l'em comentat entre tots i crec que ens ho passarem molt be durant aquests dies. Un petó molt gran per a tots.

Vicenç: Jo tambe m'ho estic passant molt be tot i que el primer dia baix anyorar una mica els pares, espero que ens ho passem molt be durant els procxims dies. Us escriurem casi cada dia, un peto per tots des de Planoles.

3 comentaris:

  1. tatot: hola vic i marcel, que be que us ho paseu eh??? deu fer fred per la mit, encara que al dormitori amb tants nens i nenes juntets es deu estar be.
    a10 i fins demà.

    ResponElimina
  2. Hola nois!!!! sóc la mama.... Jo també he estat una mica anyorada el primer dia però estic segura que us ho passareu super!!! les colònies seran molt xules aquest any. A veure si demà ens expliqueu més coses dels invents que feu... Un petó molt fort pels dos. Mama!!

    ResponElimina
  3. Hola! Som la Núria i en Xavier. Ja veiem que us ho esteu passant de fàbula! Esperem que us trobeu bé. Marcel: com que ets tan valent, segur que et treus aquest mal de panxa de seguida. Esperem noticies dels descobriments i experiències viscudes. Un petó molt fort per a tots dos. Núria i Xavier.

    ResponElimina